DELLNER BUBENZER ZAVORE

ZADOVOLJSTVO POVEZUJE. Iz tega razloga so zavore Dellner Bubenzer pri svetovnih proizvajalcih dostikrat najboljša možna rešitev. Naše zavorne sisteme za bagerje in transportne trakove prilagodimo individualnim zahtevam naših strank.

Za vas razvijamo med ostalim krmilne sisteme za definirano zaviranje transportnih trakov, eksplozijsko zaščitene zavore za uporabo v jamah, kakor tudi glede na uporabo specialne zavorne obloge.

Disk zavore z Büel odvorniki

Uporaba

  • delovne zavore za dvigala,
  • delovne zavore za transportne trakove. 
Disk zavore

Prednosti

  • nadzor sprostitve končnega stikala,
  • ročica za ročno sprostitev z zaklepom ali brez,
  • samocentriranje zavornih ročic z odmičnim diskom in valjem,
  • avtomatski kompenzator obrabe,
  • sintrane obloge za visoke hitrosti trenja,
  • organske, neazbestne obloge za nizke hitrosti trenja,
  • zatiči in vretena iz nerjavečega jekla,
  • puše brez vzdrževanja v vseh točkah tečajev,
  • desna ali leva izvedba,
  • w-izvedba (posebna protikorozijska zaščita).

Tehnični podatki in opcije

  • navor: 103-890 Nm,
  • sila pritiska od 1305-5000 N,
  • teža 48 do 53 kg.

Opcije

  • nadzor obrabe končnega stikala,
  • ročno sprostitev končnega stikala,
  • nadzorni sistemi (npr. VSR / CMB),
  • zavorni koluti s pestmi ali sklopkami.

Disk zavore tipa SB 8

Uporaba

  • delovne zavore za dvigala,
  • delovne zavore za transportne trakove. 
Disk zavore

Prednosti

  • kompaktne dimenzije,
  • sintrane obloge za visoke hitrosti trenja,
  • organske, neazbestne obloge za nizke hitrosti trenja,
  • zavorna vzmet s skalo in hitro nastavitvijo sile,
  • zatiči in vretena iz nerjavečega jekla,
  • puše brez vzdrževanja v vseh točkah tečajev,
  • desna ali leva izvedba.

Tehnični podatki in opcije

  • navor: 114-20500 Nm,
  • sila pritiska od 1884-45760 N,
  • teža 96 do 104 kg.

Opcije

  • avtomatski kompenzator obrabe,
  • stikalo za nadzor sprostitve,
  • stikalo za nadzor obrabe,
  • stikalo ročne sprostitve,
  • ročica za ročno sprostitev z ali brez zaklepa,
  • nadzorni sistemi (npr. VSR/CMB),
  • zavorni koluti s pestmi ali s sklopkami.

SF hidravlične zavore

Uporaba

  • varnostna zavora za dvigala,
  • zavore za transportne trakove.

Prednosti

  • hidravlični del na zunanji strani zavore,
  • enostavna zamenjava zavornih oblog,
  • enostavna nastavitev kompenzacije izrabe,
  • visoka učinkovitost.
SF hidravlične zavore

Tehnični podatki

  • hidravlično sprostitvena zavora,
  • sila pritiska od 100 do 400 kN na en zavorni bat,
  • sila zaviranja je odvisna od premera in števila zavornih batov,
  • teža 210 do 1180 kg.
SF10 SF15 SF24 SF30 SF40
FA 100 kN 150 kN 240 kN 300 kN
d1 d2 – 170 mm d2 – 170 mm d2 – 200 mm d2 – 290 mm
d4 d2 – 420 mm d2 – 420 mm d2 – 490 mm d2 – 620 mm

Aplikacije

  • dvigala,
  • žerjavi,
  • dvižne postaje,
  • tekoči trakovi.

Prednosti

  • torzijsko elastične,
  • nizka obraba,
  • zamenjava diska brez aksialnih premikovpogona.

Tehnični podatki

  • tip: elastična sklopka,
  • aksialna zračnost do +-2 mm,
  • kotna zračnost do 2 x 0,32°,
  • hitrost do 3800 min-1,
  • za prenose navora do 13350 Nm.
Elastične K sklopke
K145 K170 K200 K230 K260 K300 K360 K400
Mbr. max. Nm 1800 2850 4950 7740 11940 17550 29100 40050
Tkn. max. Nm 600 950 1650 2580 3980 5850 9700 13350
Premer izvrtine max. mm 60 75 95 110 125 140 160 160
Hitrost max. rpm 3800 3400 3000 2700 2400 2200 1750 1750

 

Hidravlične disk zavore SF

Področje kontaktne sile: 100 – 400 kN.

Servisne zavore KFB

Servisne zavore KFB pretežno uporabljamo za notranje in zunanje hlajene motorje na vozičkih, dvižnih reduktorjih in na pogonih žerjavov.

Zavore SFB

Zavore SFB se uspešno uporabljajo na vitelnih motorjih v ladjedelništvu ter kot servisna zavora na pristaniških žerjavih.

Tračne zavore

Hidravlično sprostitvene tračne zavore.

Zračne klešče z držalno silo od 25 do 400 kN.

Tračne zavore z držalno silo od 100 do 300 kN.

SOS sistem proti preobremenitvi je prvi sistem brez hidravličnih delov za varovanje kontejnerskih dvigal. Ta prepreči nevarnost za nastanek poškodb na konstrukciji pri zagonu motorja, ki je poleg zavornega diska je glavni vir vztrajnostne obremenitve.

V primeru preobremenitve, Malmedie varnostna sklopka (MSC) v trenutku ločuje motor in njegovo visoko vztrajnostno maso od reduktorja. DELLNER BUBENZER varnostne zavore (SF) takoj ustavijo tovor in preprečijo izgubo/pretrganje vrvi. LiTec ® diski delovnih zavor zmanjšajo še dodatno vztrajnostni moment.

Komponente

  • malmedie varnostna sklopka,
  • MSC DELLNER BUBENZER LiTec ® zavorni disk z zmanjšanim vztrajnostnim momentom,
  • SB 28 DELLNER BUBENZER delovna zavora SB 28,
  • DELLNER BUBENZER varnostna zavora SF s CMB senzorji za nadzor sile (hitra nastavitev izvršitve),
  • DELLNER BUBENZER SOS PLC,
  • malmedie bobnasta sklopka TTX,

Glavne značilnosti

  • MSC sprostitveni čas <1 mx,
  • varovanje je izvedeno v manj kot 100 ms,
  • ločena in neodvisna SOS PLC, ohišje 600 x 600 x 300 mm možnost naknadne vgradnje,
  • ročna ponastavitev sistema po obveznem inšpekcijskem pregledu.

Hidravlične enote

Za delovanje SF in BSC zavor.

Ročna črpalka za sprostitev v sili,

redundant magnetni ventil,

ventil prostega teka – dodatne možnosti na zahtevo.

Motor: 3 kW,

Črpalka: 91/ min,

Ventil: 24 V DC/ 110 V AC/ 220 V Ac,

Rezervoar: 30 litrov.